Menadžer nabavke i upravljanja zalihama

Vodo Service

  • Lokacija: Beograd
  • Prijave su otvorene do: 30.09.2021.
Opis oglasa

Očuvanje životne sredine i upravljanje vodenim resursima postaje sve važnije pitanje današnjice i budućnosti. Naš cilj je da uspešno odgovorimo na najveće izazove u ovoj oblasti. 

Naša specijalnost je tretman i upravljanje vodama u industrijskim rashladnim sistemima, kotlovskim i parnim postrojenjima, procesnim uređajima i postrojenjima za tretman otpadnih voda.

Za potrebe brzog rasta naše firme tražimo novog člana tima:

Menadžer nabavke i upravljanja zalihama

(Lokacija: Beograd)

Opis posla

Ukoliko želiš da ubrzaš razvoj svoje karijere u sektoru nabavke, a pri tome budeš deo rastuće industrije koja se bavi upravljanjem vodama i životnom sredinom, onda počni da razmišljaš o svojim dugoročnim planovima. 

Mi smo mala, ali brzorastuća kompanija koja traži novog kolegu da nam pomogne poslovima nabavke robe i usluga, a to će najbolje postići ako istovremeno razvija svoju karijeru u ovoj oblasti.

Ako si zainteresovan, evo objašnjenja šta je potrebno da postigneš u našoj firmi:

  • Samostalno obavljaš posao nabavke robe od inostranih i domaćih dobavljača;
  • Vodiš preciznu evidenciju uvozne dokumentacije i evidenciju o potraživanjima dobavljača;
  • U stanju si da optimizuješ količine i vrstu robe za poručivanje sa ciljem minimiziranja troškova nabavke;
  • Pregovaraš sa inostranim dobavljačima oko poboljšanja komercijalnih uslova sa ciljem da smanjiš ukupne troškove, uz održanje kvaliteta proizvoda;
  • Vodiš evidenciju o stanju robe u magacinu, pratiš potrošnju robe, sprečavaš nagomilavanje robe, kao i “out-of-stock” Nije ti problem da po potrebi zasučeš rukave, sam proveriš stanje magacina i uradiš popis;
  • Pripremaš Excel i Word mesečne izveštaje o realizovanim aktivnostima u preglednoj formi (ključni brojevi, najvažnije činjenice, predlozi za poboljšanja). Informativni grafici i tabele bi zaista pomogli u tome.

Stimulativna zarada i plaćeni prekovremeni sati se podrazumevaju, kao i plaćen prevoz do posla. Bonusi su u skladu sa rezultatima i tvojim sposobnostima da premašiš gore nabrojane zadatke i postaneš važan deo našeg tima.

 

Željene veštine i iskustvo

Ako možeš da postigneš gore navedeno, onda imaš sve što je potrebno. Ipak, poželjan je neko ko ima prethodnog iskustva u uvozu i izvozu robe u distributerskoj ili proizvodnoj kompaniji, poznaje CMR, EUR-1, Incoterms, ali isto tako ima jake međuljudske veštine i odličnu komunikaciju. Ukoliko misliš da si prava osoba za ovu poziciju pošalji nam svoju radnu biografiju.

Važno je odlično znanje Engleskog jezika, usmena i e-mail komunikacija, kao i razumevanje dokumentacije na Engleskom jeziku. Potrebno je da solidno poznaješ izveštavanje u Excel i Word formatu i znaš da voziš automobil B kategorije.

Najbitnije da voliš svoj posao zato što imaš slobodu i mogućnost da odlučuješ i samostalno tražiš rešenja za sve izazovnije probleme. Naravno, i da preuzmeš odgovornost.

Proces selekcije kandidata će voditi HR agencija HR Professional Solution iz Beograda.

 

Prijavite se na oglas

Prijava

Istekao je period za prijavu za ovaj oglas. Molimo vas pogledajte druge aktivne oglase.




TOP